söndag, mars 22, 2009

Och du får inte andas på min panna, inte få mig falla mer

Hej! Ikväll har jag haft en trevlig kväll med vänner. Det var jag, Johanna, Jonas, John, Isak och Gabbe. Det har flyttat in nya i lägenheten mitt emot mig (fast på undervåningen) och det verkar vara två män vilket vi blev lite nyfikna på =) Vi kollade även in Robinson och köpte kebabpizza i familjestorlek och delade på. Dem gick hem vid halv två och jag borde verkligen försöka sova snart. Ska upp tidigt imånn, ska till Kicks på makeup rådgivning, ska vara där elva så jag får ta bussen halv, så vid nio måste jag hoppa upp. Sedan tänkte jag gå och köpa ett par nya byxor för att ersätta de trasiga, känns rätt surt att ha kastat 150 spänn i sjön, kunde man gjort nått roligare för men men. Sen tänkte jag hälsa på Johanna för gratis glass =) Sen kommer kusin och farfar på middag så kanske kan lifta med dom hem.

Ne, sova var det.

Puss

Inga kommentarer: