lördag, mars 21, 2009

Du får inte röra vid mitt hjärta

Hallu! Igår var det läkarbesök för min del, fördubblad dos av min medicin blev resultatet av det.
Sedan shoppade jag lite, en blus på rea, jättesöt, har velat ha en kortärmad blus för att ha i sommar så det var som hittat. Köpte även 3 par byxor och en datormus. Sedan var det dags för Laserdome! 1 timme och 20 minuter spelade jag i, i 3 omgångar. Det var roligt men jag sög haha!
Men det viktigaste är ju inte att vinna utan att ha kul! Svettigt var det också. Sedan åkte jag och Mattias hem med Gigs och Basne som hade bil medans Johanna, Jonas och Matilda spelade mer. Jag käkade och sedan drog jag vidare till Jonas. Jag och John fick dock gå dit då det var en halvtimme tills nästa buss. Men skönt med lite frisk luft =) Hos Jonas blev det deg, roligt hade vi i alla fall :) På vägen till busshållplatsen för att åka hem så började Johanna, Jonas och John knuffas, jag var ju inte med på detta och inte heller förbredd så jag åkte ner i asfalten med knäet före. Hål på splitternya byxorna samt ett skrapsår och blåmärke blev resultatet. Lite surt med byxorna...men men that's life.

Idag är min pappa på fest så då kommer folk hit och kanske kan jag lyckas övertala dem att vi ska se på Robinson! Puss

Inga kommentarer: