fredag, mars 13, 2009

Gimmie, Gimmie, Gimmie

Snart är det vår och sommar och om någon ger mig massa pengar så jag kan köpa detta så är jag förevigt tacksam :)


Jag tycker leopard bikini är hett, men är rädd att det kanske är lite slamp-stämpel på det? (Från H&M)




Denna från H&M tycker jag är så himla söt!






Röda mjukisbyxor, så jag! (Från H&M)







Så söt! Vill ha! (Från H&M)








Också supersöt! (Från H&M)








Denna från Lindex tycker jag är fin :)









Även denna är från Lindex och fin :)


Söt kavaj från H&M, tänk dig denna över en härlig sommarklänning!

Denna klänning skriker ju typ Antonia! (Från H&M)


Gillar denna och den är billig, dock halterneck vilket jag tycker är fult/jobbigt när det kommer till bh..... (Från H&M)


Älskar omlott klänningar! (Från H&M)

Har redan två par i denna modell men dem är så sköna och slits en del eftersom dom är sdå tunna, så jag vill ha fler! Dessa randiga gillade jag även om dom inte är så somriga.

Denna från Halens känns retro och snygg.
Denna klänning från Halens kan man knyta på massa olika sätt och den är ju så söt!

Denna bikini från Halens tyckte jag var lite cool! Denna super söta klänning kommer från Halens!

Jag tappade bort mina gråa mysbyxor för typ ett år sen och nu vill jag ha nya! (Från H&M)
Denna är från Ellos och väldigt jag.
Denna supersöta sak är från Ellos!
Denna är från Ellos och snygg!Väldigt söt tycker jag! (Från H&M)Denna är fin tycker jag! (Från H&M)Har redan denna modell men tycker mycket om den och att ha den i lila/rosa vore coolt!
Detta paljett bälte från Gina vill jag hemskt gärna ha!
Eftersom jag pajjade typ alla min solglasögon förra sommaren behöver jag nya, vita är jag förtjust i! (Från H&M)

Min väska håller på att gå i sönder och denna skulle bli en bra ersättare! (Från accent)


Vita solisar från Lindex.

Turkosa solglasögon är ju så jag! (Från H&M)






Jag måste verkligen reda upp min ekonomi så jag vet hur mycket jag kan shoppa för! En sak är säkert, jag ska inte ta med mig mycket pengar på lördag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar den smaken!

Men när kommer du tillbaka då? :(

Anonym sa...

Vad mycket snyggt - man blir så sugen! (Och leopardbikinibehån såg verkligen läcker ut, slampig or not. ;)