tisdag, juli 25, 2006

Jaa:D Välkomstfamilj och avresedatum:D

Vad kan få mig att gå upp kl.10?
Jo att ja e så exalterad att ja inte kan somna om!
Pappa kom in imorse och berättade att han prata me Emma på EF och att jag nu fått defenitiv flygtid, den 8e augusti kl.6.40 från Arlanda men vi ska vara där 4.40.
De kan nog vara bra för mej att va trött på planet för de kan minska åksjukan åså. Somna på planet e ju gott :) Kommer få mer info hem snart med mellanlandingar och sånt tror jag.
De som kan va en nackdel med att flyga så tidigt e att när man kommer fram finns de en risk (om inte byten tar mkt tid) att klockan inte e så mkt när man kommer fram, jetlag haha.
Har också fått välkomstfamilj, eller ja mina regionala repsentanter blir det, de ska jag bo hos i början om ja inte fått familj då. Det innebär också att om de blir så att ja bor hos dom så kommer jag få bo i den staden där jag vill bo mest, Jackson :) Eftersom dom bor där och börjar man bo på ett ställe så blir man typ automatiskt placerad i närheten.
Jackson vill ja till för de verkar lagom stort åså men ett mindre ställe har ju också en viss charm också men men de blir nog bra hur det än blir.
Känns så skönt å veta nått och veta säkert när man ska åka och vilken delstat man ska till :)
Dock vill ja inte att mina regionala representanter blir min permanenta värdfamilj efter de e ett äldre par fast vem vet ja kanske trivs jättebra där. Men men inte mycket att spå i men e så himla glad nu!
Presenterna blir ju lite krångligt men de löser sig nog!
Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen!! Är så glad för din skull!!

Sparkling sa...

Hihi tack=)

Anonym sa...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»