söndag, juli 23, 2006

Söndag i Sparkling's liv

Sov länge idag, skönt. Varit allmänt seg och haft ont i knäet så har inte orkat göra så mkt.
Men pappa har bakat bullar, så jävla gott <3 Finns inga godare bullar än pappas, de äger.
Har scraapbookat en massa idag, 8 sidor om Mallorca (hade mkt bilder därifrån), väntar på att 2 sidor ska torka så att jag kan dekorera de två sista. Sen e de jättelite kvar i den scraapboken, ska nog ha lite klippsidor på slutet och snart börja på den nya turkosa jag köpt.
Ska nog fortsätta en del inatt, lika bra om man kommit igång.
Hade tänkt fixa mer med cd-skivor och sådant idag men pga. av knäet så blev de ju lite svårt :/ , men va ju rätt så trött ändå.
Jag och pappa har just suttit och diskuterat våran Italien resa och planerat nästa haha, pappa säger att han nog inte vågar sova när ja kör haha. Jag kommer bli en grym förare, haha XD.
Imånn ska jag te biltema ska köpa ramar, billiga där :) Och så ska jag köpa ett fotoalum, ska ge te värdfamiljen med bilder på sthlm,gbg m.m. Så måste ta lite gbg foton snart!
Sen vidare till Liseberg för spel för mammas pengar, muhaha. Och mat,glass och allsång :)
Ska bli trevligt :D

Puss på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»