torsdag, juli 13, 2006

Tangent bord

Batteriet i tangetbordet bara la av! Har sett att de blinckat en varningslampa ett tag men inte tänk så mkt på det. Men idag gick de plötsligt inte att skriva längre, jag loggade in å ut på msn för ja trodde msn va felet, ja använde den gamla msn versionen och startade även om datorn.
Inget hjälpte, insåg att de va batteriet i tangentbordet, kom på att genom att trycka på en connect knapp som man kan använda när tangentbordet inte funkar för att se vad felet är (genom blinkande lapmor och sånt) så kan man få ström väldigt kort, så då skrev jag bokstav för bokstav (kämpigt!) ett "nödmeddelande" till min bror (som retade mej för vm i inloggning).
Han fortsatte och reta mej medans ja skickade iväg orden, när ja kommit till "jag vet inte hur man byter" skrev ha något om "har du ett till tangetbord haha", usch man blir så frustrerad!
Jag chattade med folk vad skulle de tro! Haha.
Jag smsade liiite senare min bror då han sagt kolla under tangentbordet, e han så dum att han tror att ja inte kollat där?! Tillslut fick ja upp nån jävla batterilucka och lyckades byta *pjuh*.
Usch va arg å irriterad å desperat man blir på sånt asså!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fyfan vad distraherande, jag skulel dö!

Sparkling sa...

Haha ne överleva skulle du nog göra ;)