söndag, juli 23, 2006

Lördag i Sparkling's liv

Hej där!
Igår började jag välja ut cd-skivor och sätta in dem i fodral, känns skönt att kunna bocka av nått, även om det e små eller inte så tråkiga saker så e de oftast dom som man annars sitter i slutet med. Ska försöka njuta av denna förbredelsetiden som e kvar, just nu e ju väldigt sugen på att åka men det varierar självklart!
Idag har jag och pappa varit och shoppat, först köpte vi trosor på 2 olika kappahl (10% rabatt med IKEA kortet haha). Sen köpte vi en väska som man stoppar under kläderna för pass, biljett etc. Säkert och bra! Vi letade också efter necessärer men hittade inga bra, alla va typ fula eller inte tillräckligt stora :( Letade också i massa affärer efter böcker som sverige men hittade inte de jag ville ha ska fortsätta leta lite om ja inte hittar dom får jag köpa nån annan, blev sugen på en bok om Göteborg också.
Jag vart sugen på thaimat redan igår så det köpte vi på hemvägen =)
Mums!
Hyrde Brokeback Mountain också, den va bra, bättre än jag trodde, men sorgligt slut :(
Nu ska jag fixa lite med låtlistor jag skrivit ut till cdskivorna.
Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst var Brokeback bra. Och slutet fick åtminstone mig att mumla; "I'm not gonna waste my precious life" när jag lämnade biografen.

Sparkling sa...

A sorgligt men bra, så fin film!