torsdag, juli 06, 2006

Hamburgare med makaroner

Hamburgare med makaroner, är inte det en lite konstig kombination? Visst det smakar samma som om det varit köttbullar istället för hamburgare men ändå...det passar inte ihop på nått sätt, tänk dej att gå in på burger king å fråga om du kan få makaroner istället för pommes frites?
De skulle väl tro att de va typ dolda kameran. Men min pappa tycker att de e en helt normal kombination så idag har ja ätit hamburgare med makaroner :) Och till efterrätt grillad banan med choklad i, mums :)
Nu ska ja snart börja packa i denna värme och sen ta en dusch innan ja ska kolla på nåra inspelade program.

Imorgon sticker jag till skåne, men de kanske blir något mer inlägg innan jag åker.
Kommer hem på söndag kväll tror jag, så då blir det nog något inlägg.
Vad ska vi göra i skåne då? Jo, vi ska bo på ett vandrarhem i Skurup och äta på restauranger i typ Malmö. Och bada och läsa, och slappa och sola. Och kanske åka till Köpenhamn eller något annat trevligt ställe. Det ska i alla fall bli skönt att komma iväg och se nått annat, lite reseberoende e man ju, jag är en resande person haha.
Ska försöka läsa en del också.
Nu ska jag packa!

Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det blir lite svalare tills ni ska åka. Ha det riktigt bra nu!
Hamburgare med mackisar.. - jår dädd råcks, jag sa ju det! ;) ((*kramar*))

Sparkling sa...

ne vi vill ha de varmt å gött i skåne :)
haha ja visst ;)