torsdag, juli 20, 2006

Hallå där =)

Igår så funkade inte blogger när ja skulle skriva de va väl nån tillfällig avstägning lr nått.
Igår var jag i alla fall på de nya triumf glass stället där jag bor, förut va de ett litet glassställe som sålde billig glass (fabriken ligger nära). Nu har de flyttat de åså e de mkt större, ett riktigt glasscafe! Så nu har de en glassmeny, jag tog en banansplit mums =)
Satt ute och åt den i solen, skönt.
Sen tog jag och pappa en sväng och kollade på stället där han bodde när han va liten :)
Idag har ja rensat limewire (duktigt!:D) och gjort en mapp med låtar från svenska band/artister som e på engelska, de tog låååång tid, att ladda ner massa band ja aldrig ens lyssnat på! Och välja låtar och lyssna igenom och gå igenom gamla mappar för att hitta gobitar hihi :)
Har också lärt mig själv att laga flygande jakob och de blev lyckat :)

+ Mejl från min RC, känns ju som om hon iaf. e lite akitv!
- Sista avsnittet av fotbollsfruar för säsongen.

Puss på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested

Anonym sa...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

Anonym sa...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»