fredag, juli 21, 2006

Badande galningar i bältesspännarparken och Poseidons snopp

Hallo på er =)
Igår när jag skulle åka till stan och träffa käjti så var jag väldigt optimistisk när det gällde tiden, gick 1minut i halv och bussen går en minut över. Stressad! Mötte krale på vägen och han sa att 513 redan gått, sprang allt jag hade och hann den precis :D
Det var 513 åt andra hållet som gått *pjuh*. Men att springa typ 100m i typ 30graders värme var inge kul! Men får väl skylla mig själv.
Jag och käjti gick iaf. från brunnsparken ändå upp till Poseidon och tbx längs avenyn, svettigt men bra motion hihi XD.
Asså Poseidons snopp e ju helt fel storlek, den e typ lika stor som en männikosnopp men han e ju rätt många gånger större än en människa. Knäppt, hihi.
Vi gick till burger king för mat, jag åt en dubbel whopper och dessutom åt ja upp typ alla pommes fritesen och drack upp hela drickan (Iste på hamburger restaurangerna äntligen :D).
Sen köpte jag en enorm jordgubbsmilkshake, då blev käjti sugen och köpte en hon med.
Haha faan vad illa vi mådde sen! Trodde jag skulle spy, haha.
Vi gick till bältesspännarparken och badade fötterna, solade ryggen och satt och pratade.
Sedan va käjti tvungen att gå, jag satt kvar och väntade på pappa, de va rätt gött och sitta där å dega.
Sen va de nåra galningar som badade i fontänen! Asså verkligen, putade varandra så de hamnade på botten åså, bläää! Har ni sett hur äckligt de vattnet e?
Usch och fy! Men men de va ju underhållande.
Jag käkade lax till middag för att väga upp min fetbomb på burger king haha.

Idag gick ja inte upp så tidigt, hihi. Skulle egentligen åkt till mamma men hon e magsjuk så nu blir det inte så. Tråkigt för de va typ sista helgen ja kunde åka till henne innan jag åker, antagligen. Vi skulle fixa en del grejjor, nu får ja fixa dom med pappa, han tkr väl dom e lagom roliga men men.

Idag har de första EF studenterna åkt iväg! Jag hade kontakt me nåra av dom, känns helt sjukt! Och på söndag åker ett gäng till, också helt sjukt! Då åker Gobba också, men ska mejla henne varje dag! Annars klarar ja mig inte när ja börjar flippa ut, vilket jag säker kommer göra snart!
Nu e de typ 2 veckor kvar om de blir den 8e, lr 2½ vecka. Börjar kännas stressande men men, ska fixa en del i helgen och nästa vecka så de ska nog fixa sig! E rätt peppad nu. Men lite avundsjuk på dom ska ska på campet, men samtidigt hade inte varit så kul att åka utan familj och jag e nog mer den typen som vill ha en lugn start. Ska ju åka på discovery trip sen ändå.

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested