måndag, juli 03, 2006

Tandläkaren och EF

Hallo :) Idag har ja varit å tagit ID-foton och sedan på banken, usch va lång tid det tog där.
Men nu få ja snart mitt leg och maestrot som jag ska ha i USA. En mer sak fixad, skönt.
Sen var jag och pappa och fikade och sen vidare till tandläkaren, hade inga hål *stolt*.
Förra året hade ja 2-3 småhål så då har ja alltså lagat dom med flourtabletter :D
Dom skrapade en massa, det gjorde ont men men. Rena å fina e tänderna nu i alla fall.
Har varit skit trött idag och sovit en del, men det beror ju säkert på den fantastiska upplevelsen igår :D Skriver mer om den senare.

Har åxå bla. pratat med EF, fan va jobbigt de känns nu :/ Ska tydligen åka preliminärt den 8 augusti nu, förut va de 25-27 juli eller 1-3 augusti. Visst trevligt att åka senare men ni fattar inte hur jobbigt de e och inte veta var man ska, kommer bli tokig! Känns som de kan flytta fram det hur mkt som heslt, eller säga till nåra dagar innan att nu har du fått familj så du får åka 25 juli.
Tänk om jag nu får familj i södern men får de så sent att när ja kommer dit så har alla skolor börjat och typ de kurserna ja vill ha e fulla *suck*.
Jag kan inte planera nått och jag vet inte hur mycket tid jag har på mig att fixa allt.
Tänk om de byter delstat och jag inte alls vill hamna i den dom byter till, så får jag säkert inte tbx pengarna för dom har säkert smithål från allt. Irriterad jag blir.
I våras körde de typ övertalningskampanjen allan för att ja skulle va kvar hos dom å nöja mig med Mississippi och nu kanske jag får en ny delstat.
Jaja, får väl tänka på att de bara e 3 Juli och ta ett djupt andetag, allt ordnar sig eller nått.
Får ta en dag i taget helt enkelt. Ska snart åka iväg och promenera med pappa.
Och imånn ska jag och mamma kanske åka te alingsås. Och jag har fått klartecken från EF att köpa väskor, så länge dom e normal stora.

Nu ska ja käka.
Puss

Inga kommentarer: