fredag, juli 07, 2006

Snart åker jag

Hej!
Nu har jag packat och fyllt på mp3n med låtar. Hoppas jag inte glömt att packa ner nått.
Har också duschat, skönt i denna värmen!
Nu sneglar jag lite på High chaparral och ska snart hoppa in på rummet och se på de jag spelade in igår och sen försöka somna då jag ska gå upp vid 9 imånn.
Vid halva elva åker vi och hämtar upp Anton på vägen. Sen e de typ 3 timmar ner till skurup, kanske blir någon fikapaus på vägen.
Sen ska vi leta upp någon badplats att relaxa på innan vi kan checka in vid 5 tiden.
Vad vi gör under helgen e inte helt planerat, men slappa och läsa e de som e viktigt för mej =)
Jag e ju inte så morgonpigg så vi får se om de blir ett inlägg imånn, annars får ni ha de bäst allihopa!
Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får det skoj! :)

Sparkling sa...

Tack så mkt :) de va skojj :)