tisdag, juli 04, 2006

Ibland vet man inte vad man ska ta sig till

Jag känner mig så svag, borta är den starka Antonia. Jag vet inte ens om jag vill åka längre, klart jag vill. Men när allt blir lite för läskigt så vill man bara gömma sig.
Hur mycket jag än tänker bort det, så kommer känslan smygande på, ofta på kvällen.
Jag hatar den känslan. Men sen finns det en annan känsla, känslan av att allt kommer bli så bra...jag älskar den känslan.
Att ett telefonsamtal kan dra upp så mycket, ne nu ska jag sluta älta.
Allt kommer lösa sig, imorgon vet jag mer *andas*.

And if you die before I leave What on earth becomes of me Look around theres no one here To love me and hold me

Gonatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

I "Gone with the wind" säger Scarlett O'Hara: I can't think about that right now. If I do, I'll go crazy. I'll think about that tommorrow.
After all ... tomorrow is another day.


En av litteraturens mesta & spunkiest överlevare & hjältinna. Du förstår när du sett filmen. ;)

*hagging tajt*

Sparkling sa...

hihi :) idag känns de mkt bättre
haggs