lördag, juli 01, 2006

Det är laddat

Det är varmt ute! Jag har solat i tyå 2 timmer och blev ordentligt brun, men hade kjolen lite för högt upp på ena höften så de blev lite konstig linje, men men. Sen hade man knytbikini så man har snyggrand över axel partiet, för försöka få bort det imånn, kanske sticker te landvettersjön men de beror lite på när man går upp. Det är ju Robbie imånn! Läääängtaaar!!!!!! :D
Antar att man får åka in till stan vid sex och innan det måste man ju käka och duscha och göra i ordnings sig lite. Men om jag går upp innan 12 kanske ett besök i Landvetter blir akutuellet.
Jag laddar för Robbie, gp hade en hel bilaga om honom :D Och klick hade ett helt kapitel ur boken om honom. Imånn ska väl skivorna spelas för fullt här hemma.
Jag är laddad och det är resten av Göteborg också! Alla pratar om Robbie och jag ska se honom! :D

Puss på er!

1 kommentar:

Maria sa...

Så himla roligt för dig! Vet ju hur mycket du gillar honom :)