onsdag, juli 12, 2006

Varmt&svettigt

Jag håller på att städa, man blir riktigt svettig av det! Men det är bra motion och skönt när man e klar :)
Har städat ganska mkt men känns som de e en massa kvar, men de blir väl så när man ska flytta och måste röja upp ordentligt en gång för alla :)
Men ska ju inte göra allt idag såklart ;) Tar en paus nu för de blev för varmt, hihi.
Det jag har kvar att göra idag är dammsuga hela lägenheten och packa upp de som e kvar i resväskorna från skåne.
Sen ska jag fixa mat och duscha :)
Och sen blir de en mysig tv-kväll, älskar onsdagar för det är den enda dagen på sommaren som de e en massa bra program.
Och en mysig tv-kväll förtjänar väll jag efter att ha städat en massa;)

Igår natt så hoppade jag in kontoret för där kunde jag kolla på tv och scraapbooka samtidigt, har inte tänkt på det förut :) Checkt!
Gjorde två ensidiga kollage, ett från en fest i höstas och en från lite pannkaks making med G och K en lunchrast :)

Puss på er!

Inga kommentarer: