onsdag, juli 26, 2006

Utamanad

Jag har blivit "utmanad" av Ballerinan att fylla i en lista, so here it goes :)

Fem saker i min frys:
  1. Pappas bullar
  2. Kyckling fileér
  3. Ben&jerry glass
  4. Färsrullar
  5. Isbitar som är formade som kors

Fem saker i min garderob:
  1. Underkläder
  2. Mitt favoritlinne
  3. Några par byxor
  4. En hylla med total oordning bland toppar och kjolar
  5. Tjocka tröjor

Fem saker i min bil: (Jag har ingen bil men eftersom ja valt färg och modell på pappas så e den ju nästan min haha.)
  1. Cd-skivor
  2. Bilfilten som varit med i alla år hihi
  3. Mynt
  4. Instruktionsbok till bilens funktioner
  5. Penna

Fem saker i min handväska: (Har flera olika så detta blir vad jag packar en handväska med när ja ska använda den istället.)
  1. Vattenflaska
  2. Mobil
  3. Plånbok
  4. Ibland solglasögon
  5. Ibland komihåg lapp

Jag tror att de e meningen att man ska utmana nåra andra men eftersom ja e lat å inte orkar klistra in adresser å sånt (SORRY!) så utmanar ja istället alla som har lust haha, känn er utmanade!

Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»