söndag, maj 11, 2008

Tjejsnack x4

Vecka 15/08 Tro
Tror du på en högre makt/gud? Vad? Att tid och universum finns är ju på ett sätt övernaturligt men vet inte exakt vad jag tror på.
Tror du på livet efter döden? Nej men hoppas.
Tror du på spöken/andar? Nja, lite grann kanske.
Tror du på reinkarnation? Är det när man återföds? Nej i sånafall.
Tror du på mänskligheten? Va? hur ska detta tolkas? tror jag att människor finns? ja, tror jag att dem är goda? tveksamt, men hoppas att alla är det innerst inne.

Vecka 14/08 Vad gör du när du är...
Arg? Gråter, surar, skäller, skriker.....
Nedstämd? Gråter, deppar, försöker hitta på något roligt.
Ledsen? Samma som ovan
Glad? Ler, skrattar, flummar, hittar på roliga saker, försöker sprida glädje omkring mig.
Nykär? Dagdrömmer om personen och är allmänt fnissig.

Vecka 13/08 Ordspråk
Sämsta ordspråket? Vet inte, allt som handlar om att man inte ska tro på sig själv osv.
Bästa ordspråket? Vet faktiskt inte. Kasta inte sten i glashus kanske haha.
Ditt egna påhittade ordspråk? Har nog inget...
Bäst sagda av ett barn? Vet inte...
Ordspråk du lever efter? Fånga dagen kanske, fast det är mer önsketänkande, men tkr de e viktigt att följa sina drömmar!

Vecka 12/08 Motion
Gillar du motion? Om inte, varför inte? Nja, kul ibland men absolut nödvändigt och kul med resultat.
Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta? Ja det gör jag, flera gånger i veckan.
Hur långa är/vill du ha motionspassen? Dem brukar vara ca 1 timme, ibland lite mindre eller lite mer.
Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt? Dansar, promenerar, har skolidrott, styrketränar på gym, tränar aerobics och kör crosstrainer på gymmet i ca 45min per vecka.
Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp? Med någon annan, lättare att motivera sig och roligare! Men kan vara skönt att träna ensam i vissa situationer t.ex. crosstraining då det finns tv i apparaten.

Inga kommentarer: