onsdag, maj 07, 2008

Jävla skitdag

Usch, usch, usch denna dag var inget vidare!

  • Hade nationella del 1 i matte idag, och dem har lagt till typ en lång uppgift i flera steg som görs separat när man är klar med första pappret, anyway jag spenderade ca 20min på att lösa denna uppgift och använde trianglar, det skulle vara rektanglar! Min matte lärare upptäckte som tur var mitt mistag och frågade typ antonia, vad kallas dem figurerna? antar att han inte får säga så egentligen men men, bra för mig. Stressade igenom uppgiften, fick ju börja om, klarade en del av det men inte allt så det var jobbigt! Men första pappret gick nog bra och del 2 går förhoppningsvis bra!
  • Trodde jag tappat bort mitt matkort, låg som tur var hemma. Men fick ändå smått panik och fick dessutom låna pengar av Y för att köpa macka på Dahls så det är ju inte precis gratis att glömma matkortet.
  • Fick huvudvärk lagom till naturkunskaps labben.
  • När jag kom och skulle bränna ut en del grejjer för datan ska iväg och få nytt grafikkort så krånglade det en massa.
  • När det väl löste sig och jag skulle ut och sola och äta glass och lyssna på martinakoden så börjar någon jävel borra, irriterande!

Men men det finns ju bra saker också, LOST börjar igen idag, jag kanske ska träna innan. känns segt men borde ska ju följa mitt träningsschema som jag gjorde som en uppgift i Idrott&hälsa. Och imånn är jag LEDIG, ljuva lycka! Hoppas det blir lika fint väder som idag, då ska jag äta frukost&lunch ute, sola och lata mig, plugga lite franska glosor och planera samt eventuellt börja på nån skoluppgift. Sen ska jag ta en promenad också, och sovmorgon såklart! Låter väl som en bra dag, hoppas den blir som planerat.

Kram på er!

2 kommentarer:

niffin sa...

Men Sparkling då, vilken dag...!
Nu kan det väl nästan bara gå uppåt & bli bättre imorron? :P

Sparkling sa...

hehe ja precis =)