tisdag, maj 27, 2008

Tisdagkväll

Hej igen! Jag har faktiskt varit duktig och pluggat, känns som det flyter på bra, men man ska väl inte ropa hej än. Tisdag kvällar är en riktigt bra tv kväll, och det är ont om såna nuförtiden! Först är det desperate housewifes och sen christine och sen rules of engagement och sen seinfeld, en massa skojj alltså :) Ska kolla seinfeld nu och sen nana. Om jag orkar ska jag försöka gå upp hyfsat imånn och äta god frukost på utsidan. Sen skola och sen bikinishopping! Behöver ingen underdel men gärna en ny överdel, helst röd eller lila för jag har typ bara turkosa överdelar. För i övrigt har kära C tipsat mig om en mexikansk restaurang i gbg, har letat efter en eftersom jag äääälskar mexikansk mat men inte känner till nån här, och nu är det ju några månader sen jag var i usa så mitt behov behöver tillfredställas :P Så nu e jag glaaad!
Jaja, hörs!

Inga kommentarer: