onsdag, maj 14, 2008

Måndag med dansuppvisning

I måndags hade jag först skola med besök från kooperation utan gränser, en föreläsare om pratade om fattigdom. Han var bra men kändes något oförberedd då han t.ex. använde sina mobil för att räkna ut lite grejjer, kunde han inte gjort det i förväg hehe. Sedan var det lunch och lite senare hade vi matte. Y flätade mitt hår och vi läste igenom gamla nationella prov. Sen stack jag till stan och mötte L för mat på Paprika, kycklingsallad blev det mums. Sen vidare till Lisebergshallen där vi mötte tjejerna i dansgruppen och övade lite. Sen kollade vi även lite på showen och sen var det vår tur! Musiken hackade lite men annars gick det bra! C och min kusin fick jag mycket beröm av så det var kul! Sen satt jag med min familj och kollade på resten av showen, lite synd om dem som dansade i slutet då publiken inte orkade klappa så mycket längre haha. Sen åkte jag hem och duschade och skrev rent labb anteckningarna. Sedan var det typ sängen som gällde hehe.


Inga kommentarer: