måndag, maj 26, 2008

Måndag med danspass

Hallå, börjar min rubriksättning bli lite trist nu eller? Måndag med...tisdag med... :P
Idag började jag dagen med frukost, intresse klubben antecknar hehe.
Hade iaf samhälle första lektionen och fick en del gjort, sen lite deg framför datan och sen ph.
Sen hade jag glömt hälla pulvret i vattenflaskan hemma med hjälp av trat så fick försöka hälla i det i skolan, gick la sådär hehe, stackars dem som hade grupprummet efter oss :P
Sen vart det lunch och sen engelska, lyssnade på sega redovisningar *gäsp* men Y flätade mitt hår så vi underhöll oss lite i alla fall. Sen gick vi till ica och handlade mellanmål. Sen matte, fick reda på att jag får MVG i matte A, kan inte beskriva hur bra det känns. Helt underbart!
Har många MVG och visst har jag kämpat för dem, men detta var lite speciellt lite mer svårt att få liksom. Skönt i alla fall. Men kommer inte helt tro på det förrän jag har betyget i min hand.
Sen har jag mest slappat. Om en stund ska jag, Y och E gå och träna. Ska köra danspass på friskis så det blir väl skojj. Sen ska jag hem och plugga lite, ska mest sammanfatta lite text jag skrivit. Sen dem kommande dagarna kommer det bli fullt med plugg men har en del lektionstid också.

Vi hörs!

5 kommentarer:

Anonym sa...

jo det är en italiensk familj :)

vad kul med dans!

Anonym sa...

nej engelska så att barnen blir bättre på det :)

niffin sa...

Stort grattis till matte-MVG:t!! :P

Anonym sa...

tack:D

Anonym sa...

låter roligt med danspass! :)