lördag, maj 17, 2008

En era har börjat!

Stora saker har hänt!
Idag var jag uppe ur sängen innan 9, frivilligt! Och mitt skolarbete var klart strax efter 2!
Helt otroligt! Men skönt! Speciellt det där mer skolarbete då hehe.
Är i princip klar med min powerpoint om Robbie, blev nöjd med den. Den enda som är kvar är att lägga in en låt och öva lite på att redovisa + skriva ut stödorden.
Nu ska jag övergå till att göra lite franska, något som försvåras av det faktumet att vi inte har vår stationära hemma eftersom den har fått nytt grafikkort, vi får den tidigast på måndag.
Vi har en till stationär men den skrivaren som är kopplad till den suger. Jag hade tänkt göra ett snyggt franska häfte med allt som jag behöver kunna till provet, ett häfte som jag sen kunde ha för att repetera allt jag gjort under detta året, läsa igenom innan skolan börjar igen och använda mig av i mina framtida franska studier. Men men, ska i alla fall börja med att försöka göra en liten planering (är ju knappt en vecka kvar tills provet!) och lägga in den som behöver läggas in i glosprogrammet och sortera det som redan finns i glosprogrammet. Efter det ska jag fixa lite med tvätten och kanske städa lite. Ikväll är det bio som gäller som sagt.

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer: