söndag, maj 25, 2008

EFIT 25/5

Här kommer mina EFIT bilder från dagen, lyckades inte komma ihåg att fota varje timme men nästan ;)

12.30 Efter frukost blev det sol och sköna hem, perfekt att mamma gillar inredning också - så slipper jag betala för inredningstidningar :)

13.30 Hela familjen befann sig i trädgården, jag solade, mamma planterade blommor, joakim smsade, pluspappa pratade med grannarna och Rikard och Kita gosade.


14.30 Har bytt solställe till att sitta vid bordet. Diskuterar med rikard om vilka av mina kroppsdelar han ska såga av hehe.


15.30 Dags att göra sig i ordning för att åka till brorsan och fira morsdag.


15.30 Middag på brorsans balkong


16.30 Dags för efterrätt! (Svägerskan jobbar på lejonet&björnen)

Glömde några timmar, var på väg hem från brorsan och sånt men denna bild är tagen strax innan 8 tror jag.


Bilden är tagen lite i efterhand men detta är vad jag gjorde vid halv 10 tiden tror jag. (Letar recept).

Bloggar vid 10 tiden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken trevlig dag du verkade ha! =)

Anonym sa...

Åh, Lejonet & Björnen! Den godaste glassen ever!!

Anonym sa...

Fina bilder. Ser ut som du hade en trevlig dag. :)