tisdag, maj 27, 2008

Bränn bollen

Hej Hej, idag har jag haft svenska och fick väl lite gjort i alla fall. Sen var det lunch och sen gympa, hade brännboll skit tråkigt men tiden gick väl hyfsat fort i alla fall. Sen lite betygssnack och sen hem. Trodde vi missat spårvagnen och att jag skulle missa bussen men som tur var så var det inte så. Hann bussen och var jätte hungrig. Blev något irriterad när busschauffören stannade på en hållplats och gick ut och gick runt bussen. Trodde något var fel och jag hade verkligen ingen lust att behöva vänta på nästa när jag var vrålhungrig och bussen bara går en gång i halvtimmen. Men som tur var så hoppade han in igen. När jag kom hem gjorde jag fruktsallad, så himla gott. Sen har jag solat, läst och gjort smoothie. Det är roligt att det bor massa småbarn här och att det är livat men ibland blir det lite mycket med arga föräldrar, gråtande barn, frågor om vad man heter osv. när man vill ta det lugnt i solskenet. Jaja, nu ska jag sluta gnälla och fixa lite middag. Imånn börjar jag kvart över 12, lycka.

Kram!

Inga kommentarer: