onsdag, maj 28, 2008

Stressigt

Hallå! Idag började jag sent, skönt. Hann med ordentlig frukost, våra bästa år och lite tvätt innan jag åkte till skolan. Hade en lektion och sen åkte jag, Y och E till stan och jag köpte en bikiniöverdel och strumpor. Bikiniöverdeln är lila med lite paljettaktigt på, jättefin :)
Y köpte svart underdel och svart/guldig överdel. Sen åkte jag hem, träffade två gamla klasskompisar på bussen så det var trevligt. Väl hemma så solade jag en massa och sen gick jag och F till träningen. Mötte J där och sen var det aerobics som gällde. Efteråt blev det en skön dusch och lite bastubad. Sen hem och äta och kolla LOST&Big Love. Nu är det snart sängen.

Imånn är det busy,busy som gäller. Basgrupp, elevråd, lunch och sen tömma skåp och lämna lås för vi ska få nya, större skåp nästa år. Kommer la hem vid 1 eller halv 2. Sen måste jag tvätta och städa en hel del för faster,fabror,kusin och farfar kommer hit på lördag. Och sen måste jag plugga, måste göra powerpoint och strukturera och sortera faktan och leta lite mer fakta.
Känner verkligen att jag måste komma långt imånn annars kommer jag inte kunna slappna av i helgen och vara tvungen att plugga massa på söndag. Måste komma nära att bli klar imånn.
Ska egentligen övningsköra imånn men kanske skippar det. Ska träna halv 8 och efter det lär jag inte orka plugga. Men om jag skippar övningskörningen så har jag ju rätt många timmar på mig.
Veckan har gått fort och jag pluggade inte mycket idag och hela fredag och lördag är uppbokad så fick lite panik nu, men det löser sig.

Kram och sov sött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt med shopping!
Lycka till med pluggandet! Det kommer nog gå jättebra! :)

Tack så mycket för raden inne hos mig. :)

niffin sa...

*eek-smileyn här* ;)

Lycka till med allt! :P