fredag, maj 16, 2008

Fredag med seghet

Dagen har varit seeeg, efter att ha lyssnat/tittat på morrongänget en stund imorse så somnade jag om. När jag vaknade drog jag typ direkt till gymmet, åt en fralla och sen gick jag i princip. Körde inte 50min crosstrainer som vanligt, har bytt "taktik" nu efter en grej som C berättade om nån forskning. Så ni kör jag högt tempo så länge jag orkar istället för att köra tidsbundet, anyway passet blir jobbigare och där igenom lite kortare. Efter träningen drog jag hem och duschade och slappade. Sen gjorde jag tomatsoppa, gott. Sen har jag slappat hehe. Har inte pluggat ett skit hehe, men verkar inte bli fint väder imånn så jag kan göra det då. Ikväll blir det Fraiser, grönsakslåda med keso och chokladgratinerad frukt :) Imånn kväll blir det fika&bio med Ellie, vi ska se What Happens In Vegas :)

Ha en skön fredagskväll!

Inga kommentarer: