torsdag, maj 29, 2008

Skola och andra måsten, samt tårta

Hallå!
Idag har jag haft basgrupp, fick reda på att det är jättemånga som ska läsa ekonomi nästa år så det kommer typ bli två klasser eller nått. Vi vet inte riktigt vad som händer nu, vilken som får vilken ph eftersom det kommer in nya lärare också. När vi fick reda på att sam/sam skulle ha anja som ph var jag och nåra av mina vänner lite lessna för vi vill behålla erica men jag sa att denna skolan har rätt hög "omsättning" på lärare så man vet aldrig säkert och jag hade ju rätt ;)
Sen blir det brännboll dagen innan avslutningen istället för något med klassen, men vi ska fika efteråt och de som inte vill spela behöver inte göra det, skönt.
Sen hade jag elevrådsmötet, eftersom det var det sista för året så fick vi tårta, mums =)
Riktig prinsesstårta från Dahls. Vi var bara 3 elever på mötet, två från början. Som vanligt alltså.
Men jag har varit på nästan alla möten så om någon förtjänade tårta så var det nog jag hehe.
Sen var det lunch och efter det tömde jag mitt skåp och sen skulle jag och E vänta på vaktis för att lämna in lås, han var typ en kvart sen så jag missade nästan min buss. Men hann den som tur var! Annars hade jag blitt sur! Nu ska jag sätta igång med pluggandet, så vi hörs senare!

Kram!

Inga kommentarer: