onsdag, maj 21, 2008

Lill Lördag med träning och LOST

Hej svejs! Nu har jag typ 10 minuter på mig att blogga om denna vecka so far. I måndags så var det skola med samhälle, ph-samtal, lunch, engelska redovisning och matte med genomgång av nationella samt betygsnack. Engelska redovisningen gick bra och betygssnacket gick rätt bra det också. Det blev även ett besök på ICA för att handla mellanmål och efter skolan blev det att äta det samt plugga liiite franska. Sen drog jag och Y på danspass på friskis, det var kul men inte lika ansträngande som det som vi hade i partille. Sen åkte jag hem och somnade nästan med en gång hehe.
Tisdagen bestod av svenska, lunch och sedan simning på gympan, inte så kul men skönt att ha det avklarat! Sedan hem och plugga franska och kolla på deperate housewifes.
Idag började jag kavrt över 12, hade tänkt gå upp vid 10 för att hinna plugga men så blev det inte, förvånande.....men efter skolan har jag i alla fall pluggat en del. Nu ska jag åka och handla och sen blir det aerobics och sen dusch och sen LOST och Big Love. Så det blir nog inte så mycket mer plugg idag men har bara en lektion imånn så kommer ha tid då. Har ändå avklarat det mesta på dagens lista, lite kvar men en del av det hinns nog med i reklampaus.
Imånn blir det i alla fall picknick, wiiii :) Hoppas på fint väder med massa sol! Jag ska göra mjölkchokladpannacotta och smoothies, så ska åka och köpa ingredienser alldeles strax!
Y ska göra grillspett och kladdkakemuffins, E ska göra fruktsallad och baugetter och J ansvarar för bestick och sådant. Blir nog tipp topp!
Sen på kvällen är det plugg,plugg,plugg som gäller eftersom jag har slutprov i franska på fredag!
Men nu måste jag packa träningsväskan och sedan sticka, får inte glömma att slå in Ys födelsedagspresent ikväll också!

KRAM!

2 kommentarer:

niffin sa...

Bonne chance på slutprovet!! :)

Anonym sa...

merci beaucoup!