onsdag, maj 14, 2008

Tisdag med soaré

Igår var det först skola med matte nationella, som inte gick bra men det behöver vi inte snacka mer om hehe. Sen lunch och sen idrott, vi spelade frisbeegolf och det är inte skojj! Vi gjorde det en gång i höstas också, inte skojj då heller. Jaja, sen åkte vi till Ica och handlade lite och sen tbx till skolan och äta det vi köpte och skriva labbrapport, som jag inte får glömma att sammanställa och skicka in idag. Sen gick jag och E på svenska WS och jobbade med en uppgift vi håller på med nu. Sen gick jag och bytte om eftersom vi skulle ha vita överdelar på soarén och jag inte ville riskera att gå runt med det i skolan hela dagen. Sen drog jag till stället där soarén skulle vara och mötte upp resten av kören och sedan sjöng vi igenom låtarna några gånger. Sen var det gratis kaffe i väntan på att allt skulle börja. Vi var nummer 2 ut och innan oss var det duktiga fiolspelare. Vi sjöng tre låtar, midsommardansen, can't buy me love och sommarmarsch. Det gick bra alltihop. Sen var det sångtekik efter oss och dem var så duktiga! Sjöng trestämmigt, får väl ha som mål att byta till dem om några terminer :) En av tjejerna i min kör spelade in så ska få en skiva hemskickad snart förhoppningsvis! Kul! Efter soarén (stannade inte hela utan gick i pausen) så åkte jag och pappa och handlade. Sen käkade jag och kollade på tv och sen var det sängen :)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag läste längre bak i din blogg om när du var utbytesstudent i MS, USA. Jag ska till dit till hösten som utbytesstudent och såg att du hade haft samma RC's som jag har, tyckte det var lite kul! :)

Anonym sa...

jag sökte efter folk som hade varit i ms på resedagboken så jag hittade dig där, du hade länkat till din blogg där också har jag för mig. :)
fast jag har för mig att jag har varit där och kollat förut för jag kände igen ditt bloggnamn. har du varit på utbytesstudent forumet kanske?

niffin sa...

Vilken vecka! Dans & körsång - så kul ju! :)