tisdag, januari 23, 2007

You will never get to heaven if you're scared of getting high

Lite blå himmel tittade fram =)
Rondellhundar, rondellsnoppar och rondell kängurus i alla ära men denna "jag saknar en rondell här hund" äger alla, snacka om kreativt.



Hej där!

Har precis varit ute på en härlig vinterpromenad, e faktiskt glad över snön just nu. Blir mycket roligare att vara ute, hösten kan vara så deprimerade men sina tomma träd och allt e grått. Så länge det inte regnar då, hihi. Nu är det runt 0 - an så då är det ju inte för kallt heller, skönt.

Tog en massa bilder, tyvärr ville änderna inte simma som jag ville att dem skulle haha.

Och trädstammar kan vara oerhört i vägen ibland.

Dammen var tydligen frusen i stort sett i alla fall, det går väl fort, ja det lär ju inte varit ett tjockt lager, men tillräckligt för att det skulle bli fint.

Inspirerade en kvinna att ta kort med sin mobilkamera, haha.

Tyvärr var stegräknaren inte så bra, har gått där många gånger med min gamla stegräknare så jag vet att min nya visade fel, vet inte om den var känslig för kylan eller om den satt konstigt, jag kollade på den några gånger, och ibland räknade den duktigt och ibland kasst.

Jaja, ja e rätt bra på att uppskatta ändå.

Men när den inte funkar som den ska så motiverar den inte så bra, jag tog inte genvägen i alla fall haha.

Jag tror ändå att jag gått minst 7000 steg idag vilket är det man minst ska gå och jag kommer ju gå en del till innan dagen e slut, min stegräknare tycker inte ens att jag gått 3000, så där ser ni hur mycket den räknade fel. Jaja, får försöka fast den på ett bättre sätt nästa gång och kolla den oftare eller nått, om det e så att den typ lossnar lite lr nått.

Det var inte direkt skottat och snön började smälta lite, kan vara lite jobbigt att gå i men desto bättre för benmusklerna haha.

Om ca 1 timme ska jag åka in te stan och möta pappa sen ska vi åka te farfar och vara där några timmar.

Jag längtar verkligen till kvällens Grey's avsnitt, det verkar så spännande när man ser reklamen för det.

Försöker motstå frestelsen att kolla på ett till avsnitt av what about brian, hehe. Ska i alla fall försöka följa säsong 1 i kanal5 takt.


Kram!

2 kommentarer:

niffin sa...

Vilka vackra bilder! (Och den med rondellhunden utan rondell :P)

Anonym sa...

hihi tack=)