torsdag, januari 11, 2007

Är hösten slut?

Dagens låt:White christmas
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Nada
Dagens händelse: Det började snöa
Dagens planer: Sova så fort det blir någorlunda kväll
Dagens drog: tv:n
Dagens dricka: Citronvatten
Dagens mat: Förhoppningsvis flygande jakob
Dagens sjuka: Huvudvärk
Dagens mående: Trött å pendlande huvudvärk

Japp nån typ av snö har då kommit, oväntat - har inte hört nått om att de spått snö. Nu e de snöblandat regn tror jag, ja som ni förstår ligger nog inte snön kvar.
Jag kunde inte bry mig mindre om snön känner jag.

3 kommentarer:

niffin sa...

Tycker det härligt att det blir lite ljusare av snön. Men det klart... - den ligger inte kvar. :\

Maria sa...

Ja snön får gärna vara över så att våren kan börja snart haha

Sparkling sa...

hihi aa de blir ju lite ljusare men här låg den kanske 5min max haha
ja vår!