tisdag, januari 30, 2007

All in a day

Hallå =) Blev inte av att ja skrev igår men dagen var allmänt seg.
Tog det mest lugnt, hade ett långt telefonsamtal med min mamma, kollade på saltön, tog en promenad med pappa, åt köttbullar&makaroner och kollade på massvis av Will&Grace avsnitt, sen kollade ja även på kalla fötter å lipade en massa, de va bara så sorgligt! =(
Idag har ja åxå haft något av en segstart.....men det är iaf. Grey's idag och om inte det kan muntra upp en så vad kan? Haha.
Kanske ska börja klura lite på sälen packningen också, och läsa lite.

Måste bara berätta hur hemskt jag vaknade imorse, trodde att de var kväll när ja vaknade, hörde pappa trodde han precis kommit hem, var skit svettig när ja vaknade, helt borta och förvirrad, han tänka många tankar innan jag insåg att den var 6.36 på MORGONEN! Hahaha....!

See you later guys!

2 kommentarer:

niffin sa...

Nej usch, det är så obehagligt när man är helt förvirrad när man vaknar! Minns en gång jag vaknade & klädde på mig innan jag fattade att klockan var 1 på natten istället för 7 på morgonen.. :\

Anonym sa...

haha de låter kul :P
men ja de e skit jobbit å vakna så förvirrad/sparkling