söndag, januari 14, 2007

Känn er utmanade! (Ännu en lista)

Fick en såndär fyll i om mig lista av min bästis L på mailen så jag lägger upp den här, dock något censurerad haha.
Och så utmanar jag Maria och Thina att fylla i den om mig och lägga upp på sin blogg hihi!
Och sen utmanar jag även Aradil, Niffs, Anna, och Petra. Men då utan fråga nr. 2 eftersom vi inte har träffats!

1. Vad heter jag? ******* **** *******
2. Var möttes vi första gången? I inskolningen
3. Vad tror du mitt andra-namn är? **********
4. Hur länge har du känt mig? Mer än halva våra liv
5. Hur väl känner du mig? Väl hoppas jag
6. Röker jag? nej
7. Tror jag på gud? nej
8. När du såg mig, vad var ditt första intryck? hur ska ja minnas de ?
9. Min ålder? 16 och några måndar
10. Födelsedag? ** oktober
11. Hårfärg? mörkbrun
12. Ögonfärg? bruna
13. Har jag några syskon? jupp 3.
14. Nämn en av mina dåliga sidor. Du stör dig för mycket på ditt hår när du står framför spegeln och ska göra nått med det haha
15. Vad är en av mina favorit sysselsättningar? rida och måla på dig själv med bläck haha
16. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig? hej kanske haha
17. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på? du e nog en allätare tror jag! håkan hellström, my chemical romance, robbie williams, westlife... ja allt möjligt!
18. Vad är min bästa sida? du e inte så långsint och sen har du bra humor och bra väderingar
19. Är jag blyg eller framåt? lite blyg i början men sen framåt tror jag
20. Skulle du kalla mig rolig? ja-adå
21. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler? du följer nog de flesta regler men e lite rebell ändå ;)
22. Några speciella talanger? du e bra med djur
23. Vilken är min favoritfärg? jag vet inte, svart kanske
24. Vilket är ditt bästa minne med mig? svårt, har många! Öhns gård, bullaren, stunder när vi var små och lekte ******** ****** å annat galet haha!
När du skulle håla tal på min avskedsfest och jag skratta så mkt att ja börja gråta haha.
När vi åkte skidor spec. den kvällen som vi käka massa glass å snacka minnen. Och när vi kämpade oss från lindvallen till högfjället å de va typ uppförsbacken å idioten i liften över oss skrek bara en mil kvar å sen när vi åkte vilse i off pisten haha.
25. Vilka tre ord beskriver mig bäst - Godhjärtad, rolig, medgörlig

4 kommentarer:

Maria sa...

Har jag förstått den rätt om jag ska lägga upp den och sen svara om dig och inte mig?

Sparkling sa...

aa om mig ja =)

Aradil sa...

Oj, den här hade jag glömt bort. Ska försöka ta tag i den till helgen. Fast den verkar lite knepig ;)

Anonym sa...

hihi ok =) /sparks