tisdag, januari 23, 2007

Confide in me

Go kväll =)
Detta blir nog det sista ni hör från mig ikväll, kommer nog somna efter Grey's om inte innan, men det får vi inte hoppas - vill ju inte missa något!
Var riktigt trött förut men nu känns det liiite bättre.
Har i alla fall varit hos farfar, det var trevligt, vi åt semlor och jag var duktig och tog bort lite grädde och mandelmassa från min hehe.
Vägen dit var dock inte så kul, missade min buss, jag var lite sen för min tomatsoppa ville inte kallna och jag var ju tvungen att äta. Men jag var inte mycket sen, och den bussen är ALLTID sen! ALLTID! Och idag var den typ tidig, så irriterande. Fick ta en annan och den var självklart sen så mina fötter typ hann frysa ihjäl och eftersom den var sen missade jag den bussen ja skulle byta till *suck*. Sen när ja va i centrum å ändå fick vänta på nästa buss så tänkte ja köpa mej en tidning för jag tyckte så synd om mig själv men hittade ingen jag gillade, och då upptäckte jag att bussen kommit så den var tidig, så ja vart typ sist i kön och tänkte att nu får ja ingen sittplats men det fick jag och tur var väl det annars hade jag nog blivit ganska förbannad.
Jaja, nog om det.

Har nog kommit på varför stegräknaren krånglade, det är väldigt lätt att nollställa den för knappen e så känslig och lättåtkomlig så det var nog det som var problemet under min promenad, får kolla den oftare och försöka sätta den någon annanstans.

Gonatt på er!

2 kommentarer:

Maria sa...

Visst var avsnittet bra av Grey's? :)

Anonym sa...

ja absolute som alltid ;)