torsdag, januari 11, 2007

Det här med listor är kul, eller hur?

Vilken svordom använder du mest?Fa-an.
Äger du en iPod?Nepp, har dock en mp3
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?Varierar
Använder du flip-flops även när det är kallt ute?Jag avskyr flip-flops
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?Beror på situationen
Vilken var den senaste filmen du såg?Släkten är värst kanske det va
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?Beror på hur mycket pengar det handlar om, min prioriteringslista skulle nog se ut ungefär så här – 1. Bostadsrätt 2. Ganska ny bil 3. Lång resa 4. Några träningsapparater 5. Hudvårds produkter 6. Hårstylings grejjer 7. Skor&väskor
8. Smycken 9. Kläder 10. Inredningsprylar
Har någon någonsin kallat dig lat?Haha, självklart!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?Sällan
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?Frank Sinatra – the christmas album
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?Beror på vad det är till, är en stor mjölkälskare, dricker flera liter i veckan
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?Inte vad jag kan komma på
När var senast någon stötte på dig?Ett par månader sen
Vad åt du till middag?Igår åt jag chicken nuggets, ris, amerikansk barbecue sås och stekt zucchini
Använder du huvtröjor?Det händer
Kan du vissla?Nej, ingen har orkat lära mig :( , Men jag önskar att jag kunde!
Har du någonsin deltagit i en demonstration?Näe
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?Saker med vatten
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?Ja det händer nog, men inte för mkt hoppas jag
Vilket riktnummer befinner du dig i?031
Tittade du på tecknat när du var liten?Ja, men nu avskyr jag det
Är du blyg inför det motsatta könet?Beror på situationen
Vilken film kan du alla replikerna till?Inga, men kanske kan hyfsat i Charlies angels filmerna.
Äger du några band T-shirts?Inte vad jag kan komma på
När flög du senast?I september
Läser du för skojs skull?För det mesta
Pratar du några andra språk?Engelska, och lite spanska å franska
Har du gråtit offentligt?Ja
Har du en stationär dator eller en laptop?Stationär x2, sen har pappa en jobb laptop å mamma en stationär
Vilka gör du, önskningar eller planer?Både och.
Försöker du alltid lära dig nya saker?Försöker, ja.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?Piercing i tungan ifall dem söver mig när dem ska göra det haha
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?Ja, å alla efter det haha.
Kan du kasta macka?Neee…
Har du någonsin varit på Jamaica?Nepp
Vad har du med dig in på bion?Godis å någon typ av dricka
Vem var din favoritlärare?Dem har väl alla haft olika bra sidor hihi, men tyckte mkt om en syslöjdslärare ja hade på mellanstadiet
Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?Nja, kanske.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Om jag gillar honom för övrigt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Har inte börjat gymnasiet än.
Gillar du att flyga flygplan? Usch, nej!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Kan inte säga ett specifikt personlighetsdrag som är ett måste, kombinationen är det viktiga.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? Då var han ju inte i oattraktiv i mina ögon! Haha, vilken fråga.
När sov du senast på golvet? Länge sedan.
ilken är din favoritdrink? Safe sex on the beach ;), haha ne men limedrinkblandare å ananas juice kanske
Gillar du din boendesituation?Jättenöjd! (för det mesta.....)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 3-4, men inte i längden då behöver ja nog runt 8.
Äter du frukost dagligen? För det mesta
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, jag har kunnat prata och skratta mig ur allt sånt hittills haha.
Vilken är din favoritfrukt? Omväxling förnöjer
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Sällan nuförtiden, några få produkter. Men brukar kolla av vana/nyfikenhet. Ska man njuta så ska man njuta! Men på t.ex. måltidsdrycker kollar jag för jag vet att de skilja sjukt mycket.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Näe
Tror du på liv på andra planeter? Absolute
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Minns inte
Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte att ja tror på gud
Vad var det senaste du åt? En chokladpralin
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?Kommer överens med dem på olika sätt.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Mamma ville att jag skulle heta Rebecka, pappa tyckte dock något kort var bättre och så fick det bli, sen bytte jag namn i 3an på eget intiativ.
Gillar du senap? Jodå
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Vet inte, det varierar nog
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Kanske
Sover du på sida, mage eller rygg? Rygg och sida tror jag.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Vet inte på rak arm
Har du någonsin köpt något från eBay? Ne
Tycker du om att krama folk? Oftast
Skulle du säga att du är trendig? Nepp
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera? Beror helt på personen och situationen, och hur säker jag var på att jag inte ville dejta personen.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hm…minns inga.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Har inte sett star wars vad jag kan minnas.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?Ibland
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Vet att de har hänt men minns ingen specifik.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland, oftare på senare tid :)
Vad är du allergisk mot? Kaniner
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Om båda är med på det till 110% och man skyddar sig så e de okej.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning.

Inga kommentarer: