söndag, januari 28, 2007

Let's play a game


Hallo =)


Idag var jag rätt trött och seg imorse. En stund efter ett kom vi iaf. iväg, destination: Åby. Idag var övningskörningen ganska blandad, att svänga på 3an och köra så fort som jag törs var kul, men att försöka lära mig parkera var tråkigt och hopplöst, skitsvårt! Blev ganska bra på att växla iaf.

Det var en hel del andra som var där och övade, upp till 5st tror jag.

Efter att vi övat ett tag, nån timme eller så, så åkte vi till frölunda torg för att köpa nya skor till mig, hittade dock inga, e rätt kräsen med det.

Hittade dock en mössa (den på bilden) och det var lite mer akut med mössa eftersom vi ska åka skidor om en vecka...... (Längtar!)
Fick bli en mössa som hänger ner över öronen för annars så tycker jag att den alltid åker upp så man fryser om öronsnibbarna.
Var lite orolig att ja inte skulle hitta en sån då jag trodde dem blivit omoderna, men hittade ju en som tur var!

Nu är pappa och buggar och handlar och vid sju ska vi äta middag, gryta och ris.


En grej ja tänkt på, när ja gick i skolan var det väldigt störande på våren/försommaren att de va så fint och varmt väder när jag var i skolan och sen när man väl kom hem så var det inte så bra väder längre.

I år lär ja ju inte ha de problemet, så jag hoppas starkt på en varm vår och försommar, så jag kan åka in te slottsskogen och trädgårdsföreningen och slappa, då hade livet varit underbart.

Om mina dagar kunde fyllas med att jag på morgonen går upp drar på mej sköna vårkläder, packar en matsäck och filt och bra böcker och mp3n och drar in te någon park och spenderar dagen i solen där...ljuvt vore livet då, men vädret vill säkert inte gynna mig men man kan ju alltid hoppas.


Förresten blev det ingen film igår, jag var så trött att jag tänkte att Fraiser var ett säkrare kort, ifall jag skulle somna och sånt.


Ne..nu ska ja klura lite på en veckolista och sen återkommer jag!

4 kommentarer:

niffin sa...

Aha, The Downhill Girl har skaffat ny snygg mössa! :P

Grodan sa...

Snygg mössa, jag kikade också på en liknande på Granngården som hängde ner över öronen. Skönt när det inte drar där!

Anonym sa...

niffs: japps =)
grodan: tack=) aa provade den ida å de va väldans skönt

Anonym sa...

niffs: japps =)
grodan: tack=) aa provade den ida å de va väldans skönt