lördag, januari 27, 2007

En solig vinterdag

God eftermiddag =)
Idag började jag dagen med oboy, knäckebröd och baugette vid tv:n.
Sedan satt jag en stund vid datan innan det var dags att ge sig av till bibblan. Lånekort och boken Glöm att ni har en dotter blev resultatet av det besöket. Sedan en sväng till fiskbilen och sedan hem för att byta skor.
Sedan blev det en promenad runt härlanda tjärn, stegräknaren krånglade som vanligt *suck*. Sen åkte vi och hämtade farfar. Och ja, nu sitter jag här och väntar på mat, lax och bakadpotatis mums.

Lägger in liten lista för skojs skull hihi -
Dagens låt:Closer - The Corrs
Dagens frisyr: Tygband med resår "där bak", alltså resåret sitter så de hamna runder håret i nacken, checkt.
Dagens smink: Mascara, läppglans + läppstift (rosa) och lite puder.
Dagens kläder: Jeans, blått bredbandslinne och plommon lila kofta.
Dagens händelse: När bibliotekarien skulle skriva in min mejladress och då göra ett understreck, haha. Det gick väl sådär men jag fixade det tillslut.
Dagens planer: Äta, ta det lugnt...riva lite i ekonomin och videobanden eventuellt.
Dagens tråkigaste: Stegräknaren som krånglar.... =(
Dagens dricka: O'boy
Dagens mående: Jättebra

KRAM!!

2 kommentarer:

niffin sa...

En sån härlig lördag! :P

Anonym sa...

hihi jodå=)