torsdag, januari 18, 2007

Vecka 2

Veckans låt: P.diddy feat xtina – tell me
Veckans händelse: Fick reda på att jag antagligen kommer få plugga på distans
Veckans tråkigaste: Mådde dåligt i måndags :(
Veckans mest spelade skiva: Nelly Furtado - Loose
Jag är trött på: Allt väderprat
Veckans bästa dag : Fredag
Veckans bästa tv-program: Ugly Betty
Antal blogg inlägg denna vecka: 9
Antal listor i bloggen denna vecka: 5
Antal bilder denna vecka i bloggen: 0
Antal gånger jag övningskört denna vecka: 1 (söndag)
Antal sedda filmer denna vecka: 3 typ (om jag minns rätt), 2 filmer som jag inte såg början av men dem hette i alla fall desperata kvinnor och tillfälligt möte, den först nämnda var rätt kass, den andra var rätt spännande. Den tredje filmen jag såg var sleepless in Seattle <3.

Inga kommentarer: