tisdag, januari 16, 2007

På tisdag på tisdag

Hallo!
Idag lyckades jag göra en riktigt ordentligt frukost med stektägg, stekt skinka, varma kidneybönor och middagsrester (wokade grönsaker och kyckling), sedan lyckades jag också tappa denna frukosten på golvet, haha. Ställde nämligen mjölk och frukost på en liten bricka, ställde denna på bordet i vardagsrummet, satte mig i soffan och tog bort mjölken från brickan, då upptäckte (försent) jag att brickan stod lite utanför och när jag tog bort mjölken som var tyngden som höll kvar brickan på bordet så åkte maten i golvet, men inget gick i kras och det mesta av maten gick att rädda som tur var. Så det kan gå...hihi.

Just nu försöker jag leta fram en film på sf som kan vara lämplig för mig, pappa,kusinen, brorsan och brorsans tjej....det e inte så lätt för bioutbudet e helt sjukt tunt just nu, i höstas va de ju massa bra filmer nu e de skit tunt. Jaja, de löser sig nog.

Nu ska ja kolla senaste avsnittet av the hills, puss.

2 kommentarer:

Aradil sa...

Ah, vilken frukost! (jobbigt att den föll i golvet bara, men tur att du lyckades rädda det mesta).

Anonym sa...

hihi jo =)