måndag, januari 08, 2007

Helgen som varit

Hej på er =)

Fredag - Åkte in till stan för att träffa Th,To&M. En liten "days träff", hihi. Min buss var sen så jag missade vagnen och fick ta nästan, var 10minuter sen ungefär men när jag kom fram såg jag ändå ingen av dem. När jag stod där och väntade så började hjärnan spela mej spratt haha, tyckte jag såg dem överallt haha men så var det inte dem.
Smsade M och då var hon fortfarande på spårvagnen, sen dök Th upp och sa att M hade åkt fel och var i nordstan, så vi skulle vänta på To och sen gå dit, men vi visste inte 100% att To skulle komma men vi väntade lite, ringde M och då visade det sig att M och To precis hittat varandra på centralen så vi gick dit, och lyckades hitta dem =)
Sen gick vi på stan och kollade på lite allt möjligt, M köpte presenter till sin pappa.
Sen gick vi och fikade, först gick vi och kollade på 2 av mina favvo ställen men där var det fullt så då gick vi till ett som såg ut att ha lediga platser, jag tog en macka och de andra tog varm choklad. Sen satt vi där och pratade om allt mellan himmel och jord medans To blev lite stressad så Th aldrig ville bestämma vilken tid dem skulle ta tåget, haha.
Det var i alla fall väldigt, väldigt kul&trevligt, kändes typ som när vi var i den gamla kille lr tjej tråden och pratade och skämtade.
Härliga människor!
Min pappa hämtade mig efter sin träning och vi åkte hem och käkade baugette och kollade på Fraiser (säsong 2 boxen), såg ett avsnitt som hette "Daphne's room", det var sjukt kul, skrattade skit mkt, lätt bästa avsnittet! Fraiser rocks!

Lördag -
Gick inte upp speciellt tidigt , men vi åkte iaf. och bowlade, jag förlorade men det var kul ändå. Sen åt vi drömskinka och kollade på släkten är värst, har sett den en eller flera gånger men jag tycker fortfarande den är kul och det var ett tag sen jag såg den så jag hade glömt en del.

Söndag - Började dagen med att ta det lugnt, sen åkte jag och pappa ner till brodalen (industri område) för att övningsköra. Det gick bra, vi körde på lite mer "trafikerade vägar" runt om i området och jag körde på 3ans växel =) Lyckades också med att inte välta några vattenflaskor, och denna gången stod dem lite tätare tror jag =)
Sedan åkte vi till farfar där vi åt middag och jag läste tidningen och kollade på tv.
På kvällen drack vi te och snackade och senare kollade jag på Invasion lite halvt.

Idag - Gick upp hyfsat tidigt, åt frukost och duschade. Bestämde med E och J att vi skulle ta 12 bussen till stan, och ja det gick ju sådär.....
Fick antagligen blodtrycksfall och by the time vi var nere i centrum för att vänta på nästa buss mådde jag jätte dåligt, det var väldigt läskigt och jag ringde pappa och bad honom hämta mig för jag vågade inte ta mig hem själv, så efter 20 minuter eller nått sånt så gjorde han det.
Sen var det bara hem och försöka somna bort från eländet.
Typiskt när jag gått upp tidigt och vritt tbx dygnet och allt.
Men men, nu mår jag iaf. bra =)
Pannkakor blev det ikväll, och sedan lynley som slutade jätte sorgligt :(
Nu ska jag engagera mig lite i lite bloggsaker en stund.
Sen kanske läsa för att kanske, kanske kunna somna.

Kram på er! Hoppas ni hade en lika bra helg som jag, men en bättre måndag =)

Inga kommentarer: