lördag, januari 13, 2007

Nöjd och glad

Jaha, nu var man hemma då! Inte särskilt trött, utan mera uppe i varv.
Hade kul men har nu väldans ont i fötter och ryggslut.
Var på ett ställe ja inte varit på tidigare, mysiga lokaler med gott om sittplatser och stora mjuka kuddar, och gratis vatten =)
2 dansgolv varav det ena var helt öde, stackars den dj:n!
Innan jag skulle gå var det lite hektiskt, vi ändrade resetid/plan flera gånger pga. vädret och jag bytte rent sent om från min svart/silvriga partytopp till ett längre vitt/beigt linne och guldbälte. Bältet gjorde linnet lite nopprigt, men jag är glad att ja slapp stå och frysa i den andra lilla toppen. För vi fick köa över en timme, seeegt, men det regnade inte speciellt mkt iaf.

Imånn vill ja övningsköra, hoppas pappa går med på det.

Nu är förresten julen utstädad åxå.
Så nu är allt som vanligt igen, inga mera mellandagar.
Tråkigt, jag älskar mellandagarna.....härliga filmer och tv-program, lugnt och skönt. Måste säga att julafton känns som en evighet sen, mysko mysko.

Kram på er!

2 kommentarer:

Aradil sa...

Jag tycker också det känns som om det var en evighet sedan jul, märkligt.
Hoppas det blir lite övningskörning för dig :)

Sparkling sa...

hihi aa märkligt e rätt ord =)
ja vi får hoppas de ...