fredag, januari 05, 2007

Ellu Ellu

Fredag idag =) Eller ja de e ju natt, men men.
Imånn ska ja träffa Thina, Tobbe och Maria i stan. Kul kul, en liten internet träfff kan man kanske kalla de för hihi.
Och ja somna kan man ju inte hihi, så jag har fixat lite med att få över saker från gamla datan till nya och sedan vidare till den externa disken.
Sen har jag åxå lagt in alla smycken i mitt nya, fina smyckesskrin =)
Funderar på att försöka duscha "lite tyst".
För jag vet att imorgon kommer jag vara skittrött och inte ha någon lust att duscha, så det vore bra att ha det gjort.
Nu ska jag kolla vilken buss jag ska ta imånn!

7 kommentarer:

niffin sa...

Fungerade det med "tyst dushning"? ;)

Aradil sa...

Hur var "Days-träffen"?

Anonym sa...

Niffs: ingen har klagat på att dem vaknade iaf ;) hur tyst den var vet ja dock ej...
aradil: superduper!!!

Maria sa...

ja visst hade vi trevligt :)

Anonym sa...

ja absolute :D

Anonym sa...

Wooa, jättekul du haft en Days-träff! Låter som ni hade det riktigt trevligt.
Tänk vad internet kan åstadkomma med mycket :D

Sparkling sa...

anna : aa de va trevligt=)