torsdag, januari 25, 2007

Slow

God eftermiddag =)
Känner mig seg idag men får väl försöka pallra mig ut på en promenad i alla fall, brukar ju vara rätt okej när man väl kommer ut.
Skrev inget igår, det blev inte så bara hihi.
Men jag kan i alla fall berätta om min gårdag. Jag kollade på en hel hög med OC avsnitt, sorterade videoband, tränade styrka i typ 1½ timma *puuh* och somnade till slutet av What About Brian. Har precis sett slutet av det avsnittet plus senaste avsnittet av The Hills.
Idag har jag inga större planer, promenad som sagt och sen måste ja skriva några mejl. Sen får vi se vad mer jag kan orka med, fast jag kanske piggnar till efter promenaden man vet aldrig.
Hoppas det inte e för kallt, de e typ 5 minus och i tisdags var det runt nollan, men idag skiner solen ordentligt kanske kan bli lite fina sol oh snö bilder.

Kram på er!

Inga kommentarer: