söndag, februari 22, 2009

You're gonna make me, make me love you

Hej på er! Hoppas ni haft en bra kväll, det har jag. Blev god mat hos brorsan och gott vin, samt en del tjöt och sen tittade vi på större delen av Hot Chick som gick på fyran. Det är verkligen fullt med snö ute, tyvärr ligger det nog inte så mycket imånn. Termometern visar noll grader och jag såg att det droppade från träden förut. Enligt smhi ska det inte bli minus grader imånn heller. Synd att när det väl kommer ordentligt med snö så blir det varmare ute. Jag vill gärna ha ordentligt vinterlandskap i några dagar för att ha haft det liksom, det är mysigt med det i några dagar. Plus att jag vill ta fina bilder! Men har jag tur så kanske det finns tillräckligt kvar imånn för att det ska bli fina bilder, får väl försöka gå upp hyfsat. Nu borde jag väl sova snart. Har förresten uppdaterat länklistan, tagit bort sånna som inte funkade och lagt till nya bloggar. Tyvärr lyckades jag inte fixa ditt namn i annan färg Johanna =(

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är lungt Antonia! Den färgen är bra den med! XD