lördag, februari 28, 2009

Broken strings

Hej! Igår blev det inget bloggande, var bl.a. på gymmet och svettades med Frida vilket reulterade i att jag idag har en rejäl träninsgvärk i mage,rygg och ben. Efter gymmet fick jag migrän, fyfan säger jag bara. Lyckades dock somna ganska fort. Idag har jag tagit det ganska lugnt, njutit av att det är fredag med baugette och choklad. Imånn blir det övningskörning, allum och utgång! En kompis som nyss fyllt år som ska firas och jag har dessutom vunnit gratis inträde till stället vi tänkte gå till, lucky me! Och garderoben kostar 10kr där och shotsen 20kr om jag inte minns fel eller om dom inte ändrat. Så kan nog bli en ganska billig kväll vilket är skönt! Outfiten imånn blir förmodligen svart pennkjol, svarta leggins, svarta stövletter och färgglatt linne. Funderar på att locka håret men får se om jag hinner/har lust. Har en del att fixa med imånn. På söndag ska min bror firas så imånn måste jag skaffa present, blir nog svarta vinglas från åhléns samt ett stort grattiskort. Inuti grattiskortet tänkte jag klistra in lite bilder.

Nu ska jag skriva fredagstema inlägg! Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: