onsdag, februari 25, 2009

You got me wondering

Hej! Förra inlägget var mitt 700e inlägg, det ni! 300 kvar till 1000 :)

De senaste två dagarna har jag spenderat en hel del tid med att klippa, bläddra i bilder osv. har nämligen ramat in massa bilder och är väl ganska snart klar. Men sen ska massa ramar som ska vara i badrummet målas och få bilder i sig. Har även hunnit med en del tvätt, sorterat en del på datorn och lite annat. Imånn eller på fredag måste jag åka och shoppa lite, måste nämligen köpa present till min bror som fyllt år och ska firas på söndag. Tänkte även köpa färg till ramarna, bruna leggings, baslinnen och strumpor. Tänkte även kolla på skor och sen ska det tydligen vara utförsäljning på VILA har jag hört. Igår spanade jag in Linda Rosings program, jag stör mig på henne men det var roligt att se alla killarna, det var ju inte svennebananer direkt.

Nu har jag inte så mycket mer att berätta, i helgen blir det utgång!

Kram på er!

Inga kommentarer: