söndag, februari 22, 2009

Come undone

Hej! Idag har jag varit extremt ineffektiv, igår hade jag stora planer inför idag, hade tänkt typ städa rummet, tvätta, kanske rensa i garderoben...Jaja, så kan det gå. Ska i alla fall göra något vettigt som jag tänkt att jag skulle göra, nämligen skriva om förra veckan då det var sportlov i götet. Så det blir nästa inlägg. I natt är det Oscarsgalan, får se hur mycket jag orkar se. Dem bästa priserna är ju typ sist tyvärr, men alltid kul att se röda mattan i alla fall. Imånn skulle jag behöva titta över min ekonomi lite, behöver veta om jag har råd att shoppa lite i veckan, skulle behöva bruna leggings, strumpor, baslinne...vill gärna ha en tunika och paljettleggings också men det kommer jag nog inte ha råd med :/

Återkommer strax!

Inga kommentarer: