söndag, februari 22, 2009

Fest och mer melodifestival

I torsdags förra veckan var det alltså fest hemma hos Gisela för att Gabbe fyllt år. Det hela var mycket trevligt och innebar såklart Sanning och konsekvens samt Jag har aldrig. Lite singstar blev det också och en väldigt god kladdkaka. Jag experimenterade också med att dricka, trots mina mediciner som ej ska blandas med alkohol. När jag fått i mig en del så blev jag lite deppig, precis det som jag trodde skulle hända, men ville ändå testa. Hade dock väldigt kul innan och även rätt kul efter. Kvällen innebar även en spyende Isak och allmänt puss&hångelkalas där alla pussade på alla ungefär. Sov gjorde jag, i några timmar. Frös dock något enormt och vaknade titt som tätt för att ja frös lr för de va obekvämt. Fick gå upp hyfsat tidigt för att ja skulle till läkaren, så det blev tupplur på eftermiddagen. Sen en slapp fredagskväll då jag var mycket trött.

På lördagen blev det melodifestivalkväll hos moi, jag hade bakat kärleksmums och vi hade det trevligt. Ballongerna var som tidigare uppskattade. På söndagen blev det bio "I taket lyser stjärnorna" och den var bra, dock inte så sorglig som ja trodde utan det var mycket humor också!

Bjuder på lite bilder;


Vi är så söta =)
Jonas samt spritkonsumtionen hehe =)
Inget vet vad Isak försökte visa här, inte ens han själv. Möjligtvis att han försöker visa att han tog 3 klunkar jäger när dem skulle shotta den.

Vackra människor, inside out.

Sötnosar!

Födeseldagsbarnet öppnar paket!

Isak var trött....

Ballonger + hår = statiskt

Ohlala!

Mattias diggade kärleksmumsen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en trevlig vecka tycker jag! :) sportlov igen, tack!