tisdag, februari 24, 2009

You are my mister big but we will not get eachother at the end

Hej! Idag har jag i alla fall varit lite mer vettig än igår. Har sorterat tvätt, snyggat till lite i badrummet, parat ihop strumpor, tvättat, små plockat lite och ramat in en hel del bilder, samt valt ut bilder som ska ramas in. Har även sorterat bland nytagna bilder och bestämt vilka som framkallas så jag slipper sitta och gå igenom typ några tusen bilder nästa gång jag ska framkalla, bättre att göra det pö om pö. Utöver det så har jag ätit tomatsoppa med keso till middag, sjukt gott! Har även kikat på Familjen Annorlunda. Imånn blir det väl att avsluta ramprojektet och städa rummet så jag kan visa er resultatet =) Fortsätta tvätta också. Tänkte träna på kvällen, danspass! Så KUL! Fixa ekonomin om jag orkar, då kan jag åka och shoppa lite på onsdag, måste köpa present till brorsan. Nån som vet när LOST börjar? Har lyckats inte hitta nån information och med tanke på att det redan gått ett tag i USA så borde det komma snart. USA-resan är också något jag borde ta tag i. Men en sak i taget. Oscarsgalan igår var förresten bra, var vaken hela :) Tog dock lite datapauser och så. Många fina klänningar och det roligaste är ju att se när dem typ zoomar in på kändisarna i publiken och så. Nu borde jag väl sova, men övervägar att ägna mig lite åt något jag påbörjade häromdagen, nämligen fixa ordning på datorn. Är väl rätt klar i typ mina bilder och min musik, mina dokumentet behöver dock fixas och något som verkligen behöver fixas är alla favoriter länkar, gah vilken röra dem är. Har börjat med bloggarna, har lagt in fler bloggar i bloggkoll och sånt. Men det är mycket länkar som behöver rensas och kategoriseras. Kanske gör det en stund nu, är ändå inte så trött.

Kram på er!

Inga kommentarer: