onsdag, februari 18, 2009

Hela fucking kylskåpet

Har roat mig med att tagga bilder på facebook, meningslöst eller hur haha. Tänk all tid man lägger på att göra poänglösa saker på nätet eller kolla på halvbra tv-program, man borde kanske utnyttja den tiden till att lära sig ett nytt språk eller nått haha, men vem fan orkar det.

Måste berätta en rolig sak som nyss hände, laddade upp några bilder på bilddagboken eftersom jag vill ha vår/sommar, la blandannat upp en på en picknickkorg, det man ser på bilden är typ korgen och på den ser man lite av en macka, kladdmuffins, grillspett, fruktsallad, chokladpannacotta(eller man ser formarna i aliminium), smoothie och dippsås. Denna kommentaren fick jag av någon jag inte känner(som bara verkar ha bilder på sig själv på sin bdb), "känner du att du får den träning du behöver då när du tar med dig hela fucking kylskåpet och sätter dig på gräsmattan? KOM INTE HÄR OCH SÄG ATT DU ÄR I FORM".
Asså seriöst jag skrattar typ fortfarande, vad har denna människa för liv? Måste varit roligaste kommentaren ever, haha. Vad är det för konstiga aggressioner han behöver få ut, haha. OMG säger jag bara... Get a life!

1 kommentar:

Stookiglia sa...

Vad fan är det för kommentar? Det finns fullt med dumma människor. Haha!
Skönt att du tog det på ett bra sätt i alla fall. Jag hade blivit skitförbannad om jag fått något liknande. Hehe.